Piszę listy

Sandra

❤❤❤

Dzień dobry! ✌

Cztery lata - właśnie tyle czasu piszę listy.


❤❤❤

          Moja przygoda z pisaniem listów zaczęła się na stronie Ask.fm, gdzie w swoim czasie byłam dość znaną osobą ( https://ask.fm/sandrunia0804 ). W pewnym momencie ktoś zapytał mnie, czy jest możliwość napisania do mnie listu. Byłam zaskoczona tym pytaniem, bo nigdy wcześniej żadnego listu ani nie pisałam, ani nie otrzymałam. Zgodziłam się od razu. Wtedy napisało do mnie więcej osób z tym samym pytaniem. W ten sposób dostałam pierwszy raz w życiu kilkanaście listów jednocześnie! 💗

          Szczęście! Właśnie to czułam, gdy mama przyniosła mi ze skrzynki na listy tyle kolorowych kopert! To był zdecydowanie jeden z najpiękniejszych momentów w moim życiu. Do tej pory z niecierpliwością zaglądam do skrzynki z nadzieją, że znajdę tam coś zaadresowanego do mnie. 

          Na ten moment utrzymuję stały kontakt z dwoma osobami. Czasami piszemy rzadziej, czasami częściej, mimo to mam nadzieję, że ten kontakt już zostanie. Pozdrawiam Basię i Darię! 💕

❤❤❤

          Czy boję się podawać swój adres? Już nie. Rozdałam go tylu osobom i było tyle szans na to, że któraś z nich okaże się gwałcicielem, złodziejem czy kimś w tym rodzaju, że zaczęłam po prostu ślepo ufać ludziom. Nie spotkała mnie do tej pory żadna krzywda związana z rozdawaniem adresu, więc już raczej nie spotka.

❤❤❤

          Nagrałam kiedyś filmik na YouTube właśnie o swojej historii z listami, więc zapraszam do obejrzenia! 


❤❤❤

Do przeczytania w następny poniedziałek! 
Sandra

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Szkoła mundurowa

Nagrywanie jest trudne