Szkoła mundurowa

Sandra

❤❤❤

Witam serdecznie!

Tym razem przedstawię Wam pokrótce moją szkołę, tyle że z perspektywy zajęć mundurowych :).

❤❤❤

          Chodzę do technikum mundurowego. Cztery lata, egzaminy zawodowe i matura, ale i też zajęcia mundurowe - co jest w tej szkole chyba najlepsze! 

          Przed zaczęciem nauki w moim technikum zdecydowałam się na noszenie munduru wojskowego i brnięcia w tym kierunku. Już w połowie pierwszej klasy zmieniłam zdanie i zaczęłam interesować się pracą w policji. Przepisałam się na profil policyjny i jestem na nim do dziś (niestety drugiego munduru nie dostałam). 
          

❤❤❤

          W mojej szkole zajęcia mundurowe odbywają się raz w tygodniu. Są to zajęcia z musztry praktyczne i teoretyczne (zależy od pogody). Raz w miesiącu szkoła organizuje wyjazdy dla poszczególnych profili. Mój policyjny profil odwiedził już kilka komend w Bydgoszczy, Szkołę Policji w Pile, Muzeum Ściśle Tajne w Tryszczynie i wiele innych miejsc. 
Pozostałe profile (wojsko, strażacy, służba więzienna) mają swoje wyjazdy dostosowane do ich zajęć. 

          Przez dwa dni w tygodniu musimy mieć ubrane mundury. Chodzimy więc do szkoły w czwartki i piątki w pełni umundurowani. Zdarzały mi się sytuacje, kiedy obce osoby zaczepiały mnie w autobusie lub na ulicy i pytały o mój ubiór :D. 

          Nasze zajęcia i wyjazdy bardzo mi się przydają. Dowiedziałam się przez te cztery lata o wielu rzeczach, które pomogą mi pewnie w dostaniu się do policji. Jest to także przyjemne spędzanie czasu na poznawaniu głębiej swojego zainteresowania :). 


❤❤❤

Wszystkim miłośnikom mundurów polecam bardzo szkoły mundurowe, ponieważ jest to klucz do spełniania się w swojej pasji! :)

Zapraszam także do obejrzenia mojego krótkiego filmu, który nagrałam na ten sam temat. 


❤❤❤

Do przeczytania w następny wtorek! 
Sandra

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Nagrywanie jest trudne