Czytam w autobusie

Sandra

❤❤❤

Hej! :D

Czytam w autobusie. Czytam w domu, szkole, samochodzie, u lekarza, na działce. Po prostu wszędzie :D. 

❤❤❤

          Mogę się pochwalić tym, że na ten moment przeczytałam w swoim życiu 336 książek. Uważam, że to dość dobry wynik. Podobno 38% polaków czyta w ciągu roku przynajmniej jedną książkę. A ja staram się od dwóch lat przeczytać 52, jak jak w tym słynnym wydarzeniu na Facebooku. I jakoś mi to idzie! :) 

          W zeszłym roku nie dałam rady wytrwać w swoim postanowieniu, ponieważ miałam kilka problemów ze zdrowiem. Dałam radę pożreć 27 książek, czyli ponad połowę ilości, którą powinnam przeczytać. Dla mnie to porażka. Jest mi przykro, że nie dałam rady. Dlatego w tym roku walczę dzielnie! :D 

          Mamy sierpień a ja jestem na 39 książce. Dam radę! Muszę. Jest to dla mnie tak ważne postanowienie, że jeśli nie będę nadążała to w Sylwestra przesiedzę cały dzień do północy czytając! 

❤❤❤

          W tym roku mam kilka swoich ulubionych pozycji: 
  1. "Kłamczuchy" - Sara Shepard (seria)
  2. "Wypowiedz jej imię" - James Dawdon ( https://tiny.pl/gv7fw - moja recenzja )
  3. "Cienie Post-Petersburga" - Andriej Diakow (seria uniwersum Metro 2033)
  4. "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin (seria)
  5. "Dom Nocy" - P.C. Cast i K.Cast (seria)
  6. "Druga Szansa" - Katarzyna B. Miszczuk
  7. "Gra Endera" - Orson Scott Card
  8. "Jeśli zostanę" - Gayle Forman (seria)

Dajcie znać, czy czytaliście którąś z tych książek lub serii, oraz jakie czytanie na ten moment :).



Do przeczytania w następny poniedziałek! 
Sandra

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Szkoła mundurowa

Nagrywanie jest trudne