Więcej o mnie! :)

Sandra

❤❤❤

Hej! :)

Pierwszy post, tak jak pisałam wcześniej, będzie zawierał więcej informacji na mój temat :D 
Postanowiłam, że zamiast wypowiedzi zrobię listę, żeby było przejrzyściej. Tak więc:

  • moje imiona to Sandra Martyna Łucja,
  • imię Łucja mam z bierzmowania i wybrałam je dlatego, że uwielbiam fantastykę,
  • mam 19 lat (08.04.1999r),
  • chodzę do niepublicznego technikum mundurowego,
  • jestem na profilu policyjnym o zawodzie technik informatyk,
  • nienawidzę informatyki,
  • chcę być w przyszłości policjantką,
  • prowadzę kanał na YouTube ( https://tiny.pl/gvgpf )
  • czytam bardzo dużo książek,
  • chodzę na ASG, 
  • kilka razy w tygodniu można znaleźć mnie w kinie, 
  • jestem uzależniona od internetu, 
  • jestem strasznym leniem, 
  • przynajmniej raz na dwa dni muszę dodać zdjęcie na Instagramie ( https://tiny.pl/gsjrs ),
  • mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim,
  • często gram w gry komputerowe, 
  • uwielbiam słodycze, 
  • od września 2017 roku mam swojego księcia ♥
  • w gotowaniu słabo mi idzie, często przypalam nawet wodę, 
  • mam specyficzne poczucie humoru, które ukazuję tylko w moim gronie znajomych, 
  • oddaję krew, 
  • jestem zapisana jako dawczyni szpiku,
  • jestem optymistką...
... więc mam dobre przeczucie co do tego bloga! Mam szczerą nadzieję, że rozwinie się on w dobrą stronę! :)
Na jeden raz tyle starczy, więcej dowiecie się w kolejnych wpisach ♥.



Do przeczytania w następny wtorek! 
Sandra

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Szkoła mundurowa

Nagrywanie jest trudne