Początek

⋆⋆⋆

Cześć! Witamy na blogu Granica Kosmosu.
 
       Granica Kosmosu to blog, w którym każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla siebie! :) W końcu dwie głowy to nie jedna i w każdej z nich jest kosmos, więc gdy połączymy oba te kosmosy może powstać coś bardzo ciekawego, nie sądzicie?

My postanowiłyśmy to sprawdzić przekraczając granicę, granicę kosmosu, łącząc pomysły, zainteresowania, hobby i swoje życie oraz kosmiczne wydarzenia (oczywiście z życia wzięte).
Każda z nas jest inna, każda lubi co innego, każda ma swój kosmos i jego granice. To właśnie my!

Ola i Sandra, obie tak różne, na pozór dalekie sobie, pewnie żadna z nas nie pomyślałaby rok temu, że teraz stworzymy coś wspólnego łącząc siły. Jesteśmy doskonałym przykładem na to, że czasem przypadkowa znajomość, początkowo nie zapowiadająca się pozytywnie, może zakończyć się właśnie w tak ciekawy sposób.

Tyle słowem wstępu, teraz każda z nas postanowiła napisać kilka słów o sobie,żeby każdy z naszych przyszłych czytelników mógł nas chodź trochę poznać.

⋆⋆⋆

       A więc, przywitam się jeszcze raz i przedstawię. Cześć! Jestem Ola. To chyba najcięższa z części tego posta, bardzo nie lubię opowiadać o sobie, nigdy nie wiem co powiedzieć w takiej sytuacji, ale zwyczajne jest to, że czasem trzeba. Dobra koniec z tym marudzeniem, przejdźmy do rzeczy. Jestem totalnie zwykłą nastolatką ze swoim własnym światem. Czym się interesuję? To chyba proste pytanie; zdecydowanie jest to historia. Po prostu to kocham! Do tego poezja oraz teatr; nie raz zdarzyło mi się napisać scenariusz na przestawienie kółka teatralnego, które okazało się sukcesem, ale jest też wiele takich, które po dziś dzień kurzą się w szafce. Sztuka wystawiana na scenie jest dla mnie magiczna; wszystko dzieje się tu i teraz, bez cięć i poprawek. Dlaczego lubię poezje i wiersze? Dlatego że każde słowo zawiera tysiąc myśli, które trzeba rozszyfrować. Kocham też podróże, uwielbiam poznawać inne kultury, a szczególnie religie. Jest to dla mnie coś niesamowitego. Rzeczą którą uwielbiam równie bardzo jest muzyka, nie wyobrażam sobie życia bez niej. Lubię wycieczki rowerem i zachody słońca, lubię mieć też głupie pomysły i lubię marudzić, lubię być sobą, mieć specyficzne poczucie humoru . Każdy tak ma prawda? To tyle o mnie. Do zobaczenia!

⋆⋆⋆

        Hej! Ja mam na imię Sandra :). Jak już zostało wcześniej wspomniane - bardzo się z Olcią różnimy, ale mamy też wiele wspólnych cech. Ja interesuję się głównie książkami, fotografią i tworzeniem filmów. Niby podobne zainteresowania, ale jednak bardzo się ze sobą mijają.
To co nas łączy to właśnie głupie pomysły, marudzenie, oryginalne poczucie humoru, dziwna historia poznania się i inne rzeczy, które odkryjecie Wy i które odkryjemy my same pisząc dalej tego bloga.
Myślę, że jesteśmy z Olcią trochę jak woda, która zmienia swój nurt. Mam na myśli tutaj nasze charaktery i naszą osobowość. Znamy się 11 miesięcy i rozmawiałyśmy na wiele tematów, czasami żaląc się sobie, czasami dzieląc humorem, dając upust emocjom. W ciągu tych jedenastu miesięcy zauważyłam, że nie da się do końca określić naszych charakterów. W jednej chwili jesteśmy jak gwałtowny wodospad a w drugiej jak gładka tafla jeziora.
Więcej o nas dowiecie się w kolejnych wpisach, które będą miały na celu bliżej nas poznać :)
Jestem pewna, że to będzie świetna zabawa, i że będziecie bawić się razem z nami :D

⋆⋆⋆

        Ten wpis jest jednym z dwóch, w których piszemy coś razem. Następne posty będą tylko i wyłącznie albo jednej albo drugiej. Drugim wspólnym wpisem będzie nasze pożegnanie, jeśli takowe nadejdzie. Ale teraz o tym nie myślmy, bo przecież to dopiero początek :).

Więc teraz razem, w stronę Słońca i nowego Początku! :)


Granica Kosmosu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Szkoła mundurowa

Nagrywanie jest trudne