Halloween

Sandra

❤❤❤

Cześć!

Zapraszam na Halloween Tag!

❤❤❤

1. Czy obchodzisz Halloween?

W każde Halloween mam cukierki w swoim mieszkaniu! Rozdaję je przebranym dzieciom pukającym do moich drzwi. Kiedy nie ma mnie akurat w domu to robi to moja babcia :). 
Dwa razy chodziłam po domach, teraz po prostu robię coś Halloween'owego, żeby poczuć ten dzień. Czyli jakoś obchodzę :).

2. Ozdabiasz na tę okazję pokój, czy nawet dom?

Na bank będę ozdabiać swoje mieszkanie, kiedy już będę je miała kupione. W swoim obecnym mieszkaniu prawie nie przebywam, więc nie ma sensu go ozdabiać. 

3. Masz jakąś tradycję związaną z dniem duchów?

Chyba dawanie cukierków jest już taką tradycją :D. 

4. Wierzysz w duchy i zjawiska paranormalne?

Nie wierzę w żadne duchy, zjawiska, religię. Wierzę w naukę :). 

5. Czy kiedykolwiek chodziłaś po domach i zbierałaś cukierki?

Tak, raz z koleżanką zbierałyśmy cukierki a raz opiekowałam się młodszą siostrą i jej koleżankami. Zaliczam opiekę nad siostrą jako zbieranie cukierków, bo miałam z tego swój procent! Haha :D. 
Chodzenie z koleżanką było bardzo fajnym doświadczeniem. Chodziłyśmy w słabym przebraniu, bo założyłyśmy zęby wampira i pomalowałyśmy twarze na czerwono, ale i tak zebrałyśmy całe dwie reklamówki słodyczy! 

6. Co sądzisz o dniu duchów?

Traktuję ten dzień jako dzień do zabawy. Nie zagłębiam się w jego genezę. znaczenie czy cokolwiek innego.  

7. Przebierasz się jakoś strasznie?

Nie przebierałam się nigdy ani nie malowałam tak, jakbym chciała. W tym roku Halloween też mnie niestety ominie, ale mam nadzieję, że w przyszłości będę uczestniczyła w imprezie z przebraniami! 

8. Wystawiasz na tę okazję dynie?

Nigdy nie wydrążałam dyni. Wczoraj patrzyłam jak mój chłopak to robi i wyszło mu świetnie! Z jednej strony zrobił super minę a z drugiej śmieszną!  



❤❤❤

A Wy obchodzicie jakoś Halloween? A może dodaliście Halloween'owe posty na swoich blogach? Koniecznie podajcie linki w komentarzach!

❤❤❤

Do przeczytania za dwa tygodnie! 
Sandra

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie biedaka nie Polaka

Szkoła mundurowa

Nagrywanie jest trudne